HARAP DAPAT TINGGALKAN JEJAK ANDA DISINI SEBELUM MENGAMBIL SEBARANG BAHAN ATAU MAKLUMAT ...T/KASIH

Coretan Buat Diri Sendiri....

Coretan Buat Diri Sendiri....

Wednesday 17 October 2012

FROG SPOT OH FROG SPOT


Salam bertemu kembali.....rasa saya FROG SPOT bukanlah sesuatu yang asing bagi kita semua terutama yang bergelar pendidik.... sejak akhir-akhir ini semua sekolah sedang memberi kursus pendedahan kepada semua guru, kakitangan dan seluruh warga sekolah tentang FROG SPOT. Tidak ketinggalan juga sekolah saya....dan saya juga telah mengikuti kursus ini dengan jayanya....pada mulanya saya rasa 'kekok' juga sebab telah terbiasa dengan BLOG SPOT tetapi berkat kesungguhan menuntut ilmu akhirnya alhamdulillah apa yang telah diberi penerangan sehingga hari ini dapat dilaksanakan dengan kemampuan yang maksima oleh saya.....kepada rakan-rakan yang belum membuatnya percayalah ianya menarik dan tidaklah sesukar mana....insyallah semua orang mampu membuatnya selagi kita boleh membaca menulis dan yang penting kesungguhan dalam mengutip ilmu dari yang lebih pandai.....ianya sesuatu yang baru amat baik dan bernilai untuk semua, guru, murid, pentadbir, kakitangan dan tidak ketinggalan para ibu bapa.....kesempatan yang ada pada hari ini saya ingin mengucapkan berbanyak terima kasih kepada rakan-rakan guru yang benyak berkongsi ilmu tentang FROG SPOT, semoga ilmu yang diperolehi mendapat keberkatan dariNYA...insyallah.....cuma apa yang penting sekarang....hanya kita sebagai pelaksana......tepuk dada tanya hati.....

No comments:

Post a Comment

Hasil Kerjatangan Dan Sulamanku..... Slideshow: NH’s trip to Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia was created by TripAdvisor. See another Kuala Lumpur slideshow. Take your travel photos and make a slideshow for free.

ASMAUL-HUSNA

AL-QURAN ON-LINE

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...