HARAP DAPAT TINGGALKAN JEJAK ANDA DISINI SEBELUM MENGAMBIL SEBARANG BAHAN ATAU MAKLUMAT ...T/KASIH

Coretan Buat Diri Sendiri....

Coretan Buat Diri Sendiri....

Friday 6 January 2012

MODUL PKB 3103 DAN PKB 3104 - PGSR

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Pada hari yang penuh dengan keindahan ini saya ingin berkongsi dengan rakan2 semua MODUL PKB3103 dan PKB 3104 yang telah saya perolehi dari laman sesawang IP Islam. Modul ini sebenarnya telah diguna pakai oleh PGSR tetapi saya rasa ianya sesuai juga dengan PPG....sebagai bahan bacaan untuk persediaan menghadapi peperiksaan/ujian .....semoga kita semua sama2 mendapat keberkatan hasil dari perkongsian ini...insyallah...sesungguhnya yang baik itu kepunyaan Allah dan apa yang kurang itu dari kekurangan diri saya sendiri....

3 comments:

  1. Thank you very much. :) .. Sangat berguna untuk rujukan course saya.

    ReplyDelete
  2. sama-sama....semoga usaha kecil ini mendpt keberkatan dariNYA dalam apa jua keadaan.....insy

    ReplyDelete

Hasil Kerjatangan Dan Sulamanku..... Slideshow: NH’s trip to Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia was created by TripAdvisor. See another Kuala Lumpur slideshow. Take your travel photos and make a slideshow for free.

ASMAUL-HUSNA

AL-QURAN ON-LINE

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...