HARAP DAPAT TINGGALKAN JEJAK ANDA DISINI SEBELUM MENGAMBIL SEBARANG BAHAN ATAU MAKLUMAT ...T/KASIH

Coretan Buat Diri Sendiri....

Coretan Buat Diri Sendiri....

Saturday 23 June 2012

PRO FORMA KURSUS HUBUNGAN ETNIK WAJ 3106

Assalamualaikum dan salam sejahtera.....kepada rakan2 PPG amnya dan rakan2 PPG Pendidikan Khas, IPG Kota Bharu bersama-sama ini saya kongsikan PRO FORMA KURSUS HUBUNGAN ETNIK WAJ 3106 seperti yang telah diberikan oleh pensyarah semasa kuliah pertama hari ini....semoga semuanya mendapat manafaat bersama.....sesiapa yang tidak dapat mengambilnya disini harap dapat maklumkan saya atau meninggalkan pesanan diruangan PESANAN UNTUK NORSHAMIS di sebelah kanan blog ini...

1 comment:

  1. Salam Cikgu.Terima kasih atas bahan dan tutorial buat blog.Cuma terdapat beberapa kemahiran yang belum dapat dikuasai...wujudkan ruang komen..follower dan hiasan blog...suda cuba tip cikgu..tapi tak berjaya.Mohon adakan gambar tutorial seperti pada tutorial yang lain.(Boleh bagi komen dan penambahan dan cadangan pada humble blog saya yang baru merangkak belajar.TQ).. my blog(arramaiiitiiii.blogspot.com)

    ReplyDelete

Hasil Kerjatangan Dan Sulamanku..... Slideshow: NH’s trip to Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia was created by TripAdvisor. See another Kuala Lumpur slideshow. Take your travel photos and make a slideshow for free.

ASMAUL-HUSNA

AL-QURAN ON-LINE

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...