HARAP DAPAT TINGGALKAN JEJAK ANDA DISINI SEBELUM MENGAMBIL SEBARANG BAHAN ATAU MAKLUMAT ...T/KASIH

Coretan Buat Diri Sendiri....

Coretan Buat Diri Sendiri....

Friday 4 January 2013

BANJIR OH BANJIR

Assalamualaikum dan salam sejahtera....harapan dan doa moga2 kita semua dalam lindungan yang maha ESA hendaknya....tahun 2012 telah melabuhkan tirainya dan muncul 2013 yang bakal ditempuhi dengan pelbagai peristiwa suka duka....pada saya awal tahun 2013 saya  telah diuji dengan banjir....selama 38 tahun saya tidak pernah ada pengalaman banjir....namun awal tahun 2013 saya telah diuji dengan banjir....kawasan keliling rumah telah dipenuhi air dan hanya tinggal 1 inci lagi air akan memasuki dalam rumah....walau pun hanya 1 inci....saya amat-amat bersyukur kerana masih lagi dilindungi olehNYA....tanpa cerita panjang....layanla gambar2 kenangan ini....air mula memasuki halaman kediaman rumah pada malam 1 Januari 2013...dan sehingga sekarang air masih tidak surut....beersyukur saya kerana hujan telah berhenti dan moga2 saya akan mendapat seribu kerahmatan dariNYA selepas ujian ini...insyallah...



No comments:

Post a Comment

Hasil Kerjatangan Dan Sulamanku..... Slideshow: NH’s trip to Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia was created by TripAdvisor. See another Kuala Lumpur slideshow. Take your travel photos and make a slideshow for free.

ASMAUL-HUSNA

AL-QURAN ON-LINE

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...