HARAP DAPAT TINGGALKAN JEJAK ANDA DISINI SEBELUM MENGAMBIL SEBARANG BAHAN ATAU MAKLUMAT ...T/KASIH

Coretan Buat Diri Sendiri....

Coretan Buat Diri Sendiri....

Thursday 18 April 2013

EVIDEN MURID


Assalamualaikum dan salam sejahtera.....seminggu yang telah berlalu merupakan minggu sibuk saya.......keletihan, kekalutan hasil dari kesibukan ini tidak mampu diucap dengan kata-kata....namun alhamdulillah walaupun dalam kekalutan dan kesibukan tugas yang tidak pernah habis....saya sempat juga membuat EVIDEN MT untuk murid-murid di sekolah saya.....oleh itu kesempatan yang sedikit ini saya ingin berkongsi apa yang sempat saya sediakan.....walaupun ianya tidak hebat, canggih, cantik dan sebagainya....tetapi bagi saya ianya cukup memuaskan hati kerana ianya disediakan oleh saya sendiri yang bertujuan digunakan untuk anak-anak didik saya di sekolah.....pada kali ini saya hanya ingin berkongsi 1 helai sahaja.....mungkin untuk seterusnya ada masa, luang dan waktu atau sekiranya mendapat sambutan dari para tamu sekalian....insyallah saya akan paparkan diruangan ini......sesungguhnya apa yang baik datangnya dari PENCIPTA dan yang lemah serta kurang itu adalah dari diri saya sendiri.............


2 comments:

  1. assalamualaikum..... puan sham.cantiknye sulaman. saya berminat nak pelajari tapi tak berpeluang sebab kengkangan masa. saya pun merupakan seorang guru ppki dan sama mcm puan sedang menyambung pengajian . saya juga dalam masa yang sama terlibat sebagai guru penasihat persatuan caklempong warisan anak rantau di sekolah saya bersama seorang lagi rakan saya, pn. aishah. persatuan kami sering menerima undangan di majlis-majlis rasmi dan juga perkahwinan. insyaallah satu masa nanti saya akan cuba juga untuk mempelajari jahitan ini. terima kasih. hingga ke temu lagi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalamualaikum kembali....trima kasih kerana sudi berkunjung ke blog sy yg tidak seberapa ini...salam perkenalan dan semoga perkongsian yang sedikit akan memberi keberkatan berpanjangan hendaknya....insy

      Delete

Hasil Kerjatangan Dan Sulamanku..... Slideshow: NH’s trip to Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia was created by TripAdvisor. See another Kuala Lumpur slideshow. Take your travel photos and make a slideshow for free.

ASMAUL-HUSNA

AL-QURAN ON-LINE

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...