HARAP DAPAT TINGGALKAN JEJAK ANDA DISINI SEBELUM MENGAMBIL SEBARANG BAHAN ATAU MAKLUMAT ...T/KASIH

Coretan Buat Diri Sendiri....

Coretan Buat Diri Sendiri....

Wednesday 11 September 2013

MAKLUMAN PENTING UNTUK PPG PENDIDIKAN KHAS KOHOT 1 IPGM KB

Assalamualaikum dan salam sejahtera....

Makluman dan pesanan penting ini ditujukan khas buat diri sendiri juga rakan-rakan yang seangkatan PPG PENDIDIKAN KHAS KOHOT 1 SEMESTER 5 IPGM KOTA BHARU

1. Masa PKB3109 jam 8.00 hingga 10.00 pagi Interaksi ke 3 pada 14 September, 2013 akan diambil alih oleh pensyarah PKB 3110 untuk pembentangan Tugasan Sains. Oleh itu harap maklum semua, tugasan PK Sains perlu disiapkan semasa hari pembentangan beserta dengan tugasan yang telah di print tanpa refleksi kerana refleksi perlu dibuat selepas pembentangan. Tugasan tersebut perlu dibawa bersama semasa interaksi ke 3 nanti.

2. Pn Farah Dilla, pensyarah PKB3109 mohon kerjasama dari kita semua agar dapat menghadirkan diri ke kuliah pada interaksi ke 3 nanti lebih awal sedikit kerana beliau akan memberi taklimat tentang lawatan ke Kuala Lumpur seperti yang telah disedia maklum. Tiket penerbangan juga akan diserahkan pada hari Sabtu ini 14 September, 2013.

Sekian, harap maklum. Terima Kasih.

No comments:

Post a Comment

Hasil Kerjatangan Dan Sulamanku..... Slideshow: NH’s trip to Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia was created by TripAdvisor. See another Kuala Lumpur slideshow. Take your travel photos and make a slideshow for free.

ASMAUL-HUSNA

AL-QURAN ON-LINE

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...