HARAP DAPAT TINGGALKAN JEJAK ANDA DISINI SEBELUM MENGAMBIL SEBARANG BAHAN ATAU MAKLUMAT ...T/KASIH

Coretan Buat Diri Sendiri....

Coretan Buat Diri Sendiri....

Sunday 22 June 2014

VIDEO PERTAMA SAYA - PERKATAAN KVKV

VIDEO PERTAMA SAYA

Assalamualaikum dan salam sejahtera....syukur pada yang maha berkuasa kerana dengan limpahan kasih sayangnya akhirnya pada hari ini saya berjaya mengupload video ABM saya yang pertama ke dalam YouTube hasil daripada menggunakan power point sahaja...dimulai dengan menyediakan bahan ABM menggunakan power point kemudian save dlm bentuk gambar format png kemudian jadikan ia sebagai video menggunakan Windows Life Movie Maker dan save mengikut arahan yang diberi. Setelah selesai save dalam bentuk video barulah boleh diupload ke dalam you tube...

Mungkin bagi rakan-rakan yang lain, ianya sesuatu yang biasa dan mudah seperti memakan kacang sahaja...tetapi bagi saya yang berguru pada diri sendiri ini...begitu bermakna dan insyallah saya akan kongsi semua bahan yang telah saya buat sebelum ini untuk manafaat ramai orang dengan iringi doa agar saya sentiasa dipermudahkan dalam  apa jua keadaan dan sentiasa diberkati dalam hidup....Insyallah. Terima kasih Ya Allah .....Syukur...syukur dan syukur Alhamdulillah.

No comments:

Post a Comment

Hasil Kerjatangan Dan Sulamanku..... Slideshow: NH’s trip to Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia was created by TripAdvisor. See another Kuala Lumpur slideshow. Take your travel photos and make a slideshow for free.

ASMAUL-HUSNA

AL-QURAN ON-LINE

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...