HARAP DAPAT TINGGALKAN JEJAK ANDA DISINI SEBELUM MENGAMBIL SEBARANG BAHAN ATAU MAKLUMAT ...T/KASIH

Coretan Buat Diri Sendiri....

Coretan Buat Diri Sendiri....

Sunday 30 June 2013

MODUL BMM3101(e) PPG SEM 5

Assalamualaikum dan salam sejahtera....bersama-sama ini saya ingin berkongsi Modul BMM3101(e) yang saya perolehi juga daripada Internet, saya hanya berkongsi ........ Kepada rakan-rakan yang berminat boleh mendownloadnya sendiri ......dan sekiranya ada antara rakan-rakan yang mempunyai lain-lain bahan dan dan sudi berkongsi dengan saya juga rakan-rakan lain boleh emailkan kepada saya melalui alamat email yang tertertera di atas dan akan saya postkan di ruangan perkongsian ini....semoga usaha yang sangat kecil ini akan mendapat kerahmatan dariNYA...insyallah....

SUKATAN PELAJARAN





MODUL BMM3101


No comments:

Post a Comment

Hasil Kerjatangan Dan Sulamanku..... Slideshow: NH’s trip to Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia was created by TripAdvisor. See another Kuala Lumpur slideshow. Take your travel photos and make a slideshow for free.

ASMAUL-HUSNA

AL-QURAN ON-LINE

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...