HARAP DAPAT TINGGALKAN JEJAK ANDA DISINI SEBELUM MENGAMBIL SEBARANG BAHAN ATAU MAKLUMAT ...T/KASIH

Coretan Buat Diri Sendiri....

Coretan Buat Diri Sendiri....

Monday 10 June 2013

SELAMAT KEMBALI KE SEMESTER BARU.....


Assalamualaikum dan salam sejahtera.....Selamat Kembali Ke Semester Baru....semoga kita semua akan beroleh kejayaan dan dapat menamatkan pengajian dengan jayanya.....Sebahagian Modul dan Nota untuk PPG Sem 5 telah saya dapatkannya juga daripada internet....namum saya tidak meletakkan lagi linknya di laman blog saya kerana saya masih menunggu jadual Matapelajaran rasmi daripada IPG....kerana saya kuatiri ada perubahan daripada maklumat awal yang diperolehi daripada buku panduan PPG....Insyallah apa yang saya perolehi dan ada dalam simpanan saya akan saya kongsi bersama rakan-rakan yang seangkatan dan berminat......kerana semua bahan saya mengambilnya juga daripada Laman Sesawang Internet....semoga perkongsian yang sedikit ini akan memberi keberkatan berpanjangan hendaknya....selagi wujudnya blog ini....insyallah....

No comments:

Post a Comment

Hasil Kerjatangan Dan Sulamanku..... Slideshow: NH’s trip to Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia was created by TripAdvisor. See another Kuala Lumpur slideshow. Take your travel photos and make a slideshow for free.

ASMAUL-HUSNA

AL-QURAN ON-LINE

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...